Η 40η εκπομπή του Λαϊκού Πανεπιστημίου Κοινωνικής Αλληλέγγυας Οικονομίας θα μεταδοθεί την Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2017 στις 6:00-7:00 μμ στα FM 100,6 το δημοτικό ραδιόφωνο εθελοντών της Θεσσαλονίκης και διαδικτυακά στο http://www.fm100.gr/live/fm1006
Θέμα: Συντονιστικό Αλληλέγγυων Σχολείων.
Καλεσμένος: ο Χρήστος Κορολής, μέλος του Αλληλέγγυου Σχολείου Μεσοποταμίας.
Θα συζητηθούν: Τι είναι ένα αλληλέγγυο σχολείο και σε τι διαχωρίζεται από άλλου τύπου εκπαιδευτικά εγχειρήματα. Ποια η σχέση του με το δημόσιο σχολείο, πώς λειτουργεί σε σχέση με το περιεχόμενο διδασκαλίας και τον δημοκρατικό τρόπο λήψης αποφάσεων. Ποια η σχέση του με άλλα εγχειρήματα του εξωτερικού. Το Αλληλέγγυο Σχολείο της Μεσοποταμίας (Μοσχάτο, Αθήνα), το μαζικότερο και το οποίο λειτουργεί στο πλαίσιο δικτύου Τράπεζας Χρόνου με μικτές, ανταποδοτικές συνελεύσεις καθηγητών-γονέων-εφήβων. Τι είναι και ποια η πορεία συγκρότησης του συντονιστικού αλληλέγγυων σχολείων, οι στόχοι και η δράση του.
Πλήρες αρχείο των ηχογραφημένων εκπομπών υπάρχει στον ιστότοπο του Λαϊκού Πανεπ. Κ.ΑΛ.Ο.:
http://www.univsse.gr/p/blog-page_2.html
Θέμα: Συντονιστικό Αλληλέγγυων Σχολείων.
Καλεσμένος: ο Χρήστος Κορολής, μέλος του Αλληλέγγυου Σχολείου Μεσοποταμίας.
Θα συζητηθούν: Τι είναι ένα αλληλέγγυο σχολείο και σε τι διαχωρίζεται από άλλου τύπου εκπαιδευτικά εγχειρήματα. Ποια η σχέση του με το δημόσιο σχολείο, πώς λειτουργεί σε σχέση με το περιεχόμενο διδασκαλίας και τον δημοκρατικό τρόπο λήψης αποφάσεων. Ποια η σχέση του με άλλα εγχειρήματα του εξωτερικού. Το Αλληλέγγυο Σχολείο της Μεσοποταμίας (Μοσχάτο, Αθήνα), το μαζικότερο και το οποίο λειτουργεί στο πλαίσιο δικτύου Τράπεζας Χρόνου με μικτές, ανταποδοτικές συνελεύσεις καθηγητών-γονέων-εφήβων. Τι είναι και ποια η πορεία συγκρότησης του συντονιστικού αλληλέγγυων σχολείων, οι στόχοι και η δράση του.
Συντονίζουν και παρουσιάζουν: ο Δρ. Κώστας Νικολάου και η Δρ. Άσπα Παπαφιλίππου.
Ηχοληψία-Πολυμέσα: Γιάννος-Άγγελος Νικολάου.Πλήρες αρχείο των ηχογραφημένων εκπομπών υπάρχει στον ιστότοπο του Λαϊκού Πανεπ. Κ.ΑΛ.Ο.:
http://www.univsse.gr/p/blog-page_2.html